Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

audi audi sklep Tarcze, hamulce radio LED
Express Parts Furora.tv Regeneracja VWonline.pl Układy hamulcowe Hustla Online Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[B3 1.8E] Gdzie jest komputer/sterownik  
Autor Wiadomość
paw1131 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Paweł
Pomógł: 15 razy
Wiek: 24
Dołączył: 09 Maj 2011
Posty tech.: 398
Miasto/Region: Wrocław


Wysłany: 2013-02-13, 01:34   

Swinnet, Jaki masz silnik?
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Swinnet 
Audi 80 Fan


Silnik: ABK
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: Sylwester
Wiek: 27
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty tech.: 21


Wysłany: 2013-02-13, 07:03   

1.8 na jedno punktowym wtrysku Mono-motronic z okrągłym filtrem powietrza. Z instalacją gazową z silnikiem krokowym z włączoną emulacją sondy lambda.
_________________
Firma EL-CAR Sylwester Boguszewski
Audi 80 B3 1.8 S + LPG 90r.
Projektowanie urządzeń elektronicznych na zamówienie,produkcja,serwis
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
paw1131 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Paweł
Pomógł: 15 razy
Wiek: 24
Dołączył: 09 Maj 2011
Posty tech.: 398
Miasto/Region: Wrocław


Wysłany: 2013-02-13, 13:02   

Swinnet napisał/a:
1.8 na jedno punktowym wtrysku Mono-motronic z okrągłym filtrem powietrza. Z instalacją gazową z silnikiem krokowym z włączoną emulacją sondy lambda.


A jednak mono-motronic, to zmienia postać rzeczy.

System wtryskowy mono-motronic nie będzie pracował bez komputera ECU :mrgreen:
Powinien znajdować się tutaj:



Jeśli go tam nie ma tzn. że ktoś zmienił cały wtrysk z K-Jetronic na mono-motronic i komputer zainstalował w innym miejscu.

Może sprawdź po wiązkach, ciężko przegapić bardzo grube wiązki przewodów, poszukaj gdzie prowadzi przewód od silniczka krokowego, powinien doprowadzić Cię do engine control unit.
 
 
 
Swinnet 
Audi 80 Fan


Silnik: ABK
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: Sylwester
Wiek: 27
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty tech.: 21


Wysłany: 2013-02-13, 13:15   

No właśnie tam szukałem i niestety go nie było, wiązki prowadzą w różne miejsca ale nigdzie tak żeby na końcu można było się spodziewać komputera... najgrubsza wiązka idzie do skrzynki bezpieczników... a tak swoją drogą to gdzie w mono- motronic jest silnik krokowy ;) ?? z tego co wiem to tam jest tylko silnik DC do ustawiania wolnych obrotów.. krokowy to mam do gazu ;] ktoś też miał podobny problem ale ostatecznie nie napisał czy znalazł i gdzie.
_________________
Firma EL-CAR Sylwester Boguszewski
Audi 80 B3 1.8 S + LPG 90r.
Projektowanie urządzeń elektronicznych na zamówienie,produkcja,serwis
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
paw1131 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Paweł
Pomógł: 15 razy
Wiek: 24
Dołączył: 09 Maj 2011
Posty tech.: 398
Miasto/Region: Wrocław


Wysłany: 2013-02-13, 13:39   

Swinnet napisał/a:
a tak swoją drogą to gdzie w mono- motronic jest silnik krokowy ;) ??


Silnik krokowy, inaczej nastawnik przepustnicy(do stabilizacji biegu jałowego) znajduje się po prawej stronie wtrysku patrząc od przodu.
Tutaj masz jego zdjęcie:

Ostatnio zmieniony przez paw1131 2013-02-13, 13:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Swinnet 
Audi 80 Fan


Silnik: ABK
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: Sylwester
Wiek: 27
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty tech.: 21


Wysłany: 2013-02-13, 13:46   

Tak jest tam coś podobnego, ale ma 4 piny i nie jest silnikiem krokowym ;] na 1000% lecz zwykłym silnikiem z przekładnią i przyciskiem wykrywającym przepustnice. Ten ze zdjęcia może i jest krokowy bo jest na bodajże 6 przewodów. Z wszystkich opisów wynika że w mono-motronicu jest taki jak u mnie, czyli 4 przewodowy a ten jest na pewno od jednopunktu?
_________________
Firma EL-CAR Sylwester Boguszewski
Audi 80 B3 1.8 S + LPG 90r.
Projektowanie urządzeń elektronicznych na zamówienie,produkcja,serwis
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
paw1131 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Paweł
Pomógł: 15 razy
Wiek: 24
Dołączył: 09 Maj 2011
Posty tech.: 398
Miasto/Region: Wrocław


Wysłany: 2013-02-13, 13:49   

Swinnet napisał/a:
a ten jest na pewno od jednopunktu?


Tak, jest od mono-motronic. Nie patrz na ilość pinów, to tylko zarys miał być. W mono-motronic jest tak jak piszesz na 4 PINY.

Ciekawe, gdzie ten komputer u Ciebie jest?
 
 
 
Swinnet 
Audi 80 Fan


Silnik: ABK
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: Sylwester
Wiek: 27
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty tech.: 21


Wysłany: 2013-02-13, 13:54   

Mogę zrobić w wolnej chwili, ten ze zdjęcia jest identyczny niemalże ale ten ma numeracje jak się przyjrzeć do 6 a mój ma na 1000% 4 piny tylko, ale ogólny wygląd jest taki sam.
_________________
Firma EL-CAR Sylwester Boguszewski
Audi 80 B3 1.8 S + LPG 90r.
Projektowanie urządzeń elektronicznych na zamówienie,produkcja,serwis
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
paw1131 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Paweł
Pomógł: 15 razy
Wiek: 24
Dołączył: 09 Maj 2011
Posty tech.: 398
Miasto/Region: Wrocław


Wysłany: 2013-02-13, 13:55   

A jak to było z Twoim silnikiem, był przekładany do niego mono-motronic?

[ Dodano: 2013-02-13, 13:59 ]
Tak jak wcześniej napisałem, mono-motronic jest sterowany elektronicznie, bez ECU nie działa, więc istnieje na pewno.
 
 
 
Swinnet 
Audi 80 Fan


Silnik: ABK
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: Sylwester
Wiek: 27
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty tech.: 21


Wysłany: 2013-02-13, 13:59   

Tzn silnik był przekładany ale z gaźnikowego... stary się skończył... cały osprzęt jest ten co był.. ja nic nie zmieniałem, tzn został osprzęt ten co był w samochodzie czyli wtryskowy i żadne ślady nie wskazują aby był przerabiany z innego typu niż ten co jest. Chyba, że źle nazywam mój system ale raczej nie..
_________________
Firma EL-CAR Sylwester Boguszewski
Audi 80 B3 1.8 S + LPG 90r.
Projektowanie urządzeń elektronicznych na zamówienie,produkcja,serwis
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



hamulce, klocki, tarcze audi hamulce, klocki, tarcze


Zaprzyjaźnione serwisy
:: Sklep internetowy :: Audi A6 C5 :: Forum Avensis :: Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: tarcze hamulcowe :: Klocki hamulcowe :: Zapraszamy na audi-a4.com.pl :: TAnie OC link4kalkulator.pl :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Sklep tarcze, klocki:: naprawa turbosprężarek gdańsk :: regeneracja wtryskiwaczy kraków :: regeneracja turbosprężarek volkswagen :: Chiptuning Poznań ::

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 20