Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

audi 80 felgi audi 80 audi sklep audi Tarcze, hamulce forum a6 LED
Maglownica Audi Sklep CB Sklep alufelgi Express Parts Motostacja.pl Układy hamulcowe Auto Oświetlenie Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[B3 1.8E] Gdzie jest komputer/sterownik  
Autor Wiadomość
paw1131 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Paweł
Pomógł: 16 razy
Wiek: 24
Dołączył: 09 Maj 2011
Posty: 416
Skąd: Wrocław


Wysłany: 2013-02-13, 01:34   

Swinnet, Jaki masz silnik?
 
 
 
Warsztat A80
Stary Klubowicz


Silnik: ACE
Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Krzysiek
Dolaczyl: 30 Paz 2010
Posty: 1355
Miasto: Warszawa
Swinnet 
Audi 80 Fan


Silnik: ABK
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: Sylwester
Wiek: 28
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 22


Wysłany: 2013-02-13, 07:03   

1.8 na jedno punktowym wtrysku Mono-motronic z okrągłym filtrem powietrza. Z instalacją gazową z silnikiem krokowym z włączoną emulacją sondy lambda.
_________________
Firma EL-CAR Sylwester Boguszewski
Audi 80 B3 1.8 S + LPG 90r.
Audi 80 B4 1.9TDI 92r.
www.el-car.auto.pl
Projektowanie urządzeń elektronicznych na zamówienie,produkcja,serwis
 
 
 
paw1131 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Paweł
Pomógł: 16 razy
Wiek: 24
Dołączył: 09 Maj 2011
Posty: 416
Skąd: Wrocław


Wysłany: 2013-02-13, 13:02   

Swinnet napisał/a:
1.8 na jedno punktowym wtrysku Mono-motronic z okrągłym filtrem powietrza. Z instalacją gazową z silnikiem krokowym z włączoną emulacją sondy lambda.


A jednak mono-motronic, to zmienia postać rzeczy.

System wtryskowy mono-motronic nie będzie pracował bez komputera ECU :mrgreen:
Powinien znajdować się tutaj:



Jeśli go tam nie ma tzn. że ktoś zmienił cały wtrysk z K-Jetronic na mono-motronic i komputer zainstalował w innym miejscu.

Może sprawdź po wiązkach, ciężko przegapić bardzo grube wiązki przewodów, poszukaj gdzie prowadzi przewód od silniczka krokowego, powinien doprowadzić Cię do engine control unit.
 
 
 
Warsztat A80
Stary Klubowicz


Silnik: ACE
Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Krzysiek
Dolaczyl: 30 Paz 2010
Posty: 1355
Miasto: Warszawa
Swinnet 
Audi 80 Fan


Silnik: ABK
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: Sylwester
Wiek: 28
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 22


Wysłany: 2013-02-13, 13:15   

No właśnie tam szukałem i niestety go nie było, wiązki prowadzą w różne miejsca ale nigdzie tak żeby na końcu można było się spodziewać komputera... najgrubsza wiązka idzie do skrzynki bezpieczników... a tak swoją drogą to gdzie w mono- motronic jest silnik krokowy ;) ?? z tego co wiem to tam jest tylko silnik DC do ustawiania wolnych obrotów.. krokowy to mam do gazu ;] ktoś też miał podobny problem ale ostatecznie nie napisał czy znalazł i gdzie.
_________________
Firma EL-CAR Sylwester Boguszewski
Audi 80 B3 1.8 S + LPG 90r.
Audi 80 B4 1.9TDI 92r.
www.el-car.auto.pl
Projektowanie urządzeń elektronicznych na zamówienie,produkcja,serwis
 
 
 
paw1131 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Paweł
Pomógł: 16 razy
Wiek: 24
Dołączył: 09 Maj 2011
Posty: 416
Skąd: Wrocław


Wysłany: 2013-02-13, 13:39   

Swinnet napisał/a:
a tak swoją drogą to gdzie w mono- motronic jest silnik krokowy ;) ??


Silnik krokowy, inaczej nastawnik przepustnicy(do stabilizacji biegu jałowego) znajduje się po prawej stronie wtrysku patrząc od przodu.
Tutaj masz jego zdjęcie:

Ostatnio zmieniony przez paw1131 2013-02-13, 13:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Swinnet 
Audi 80 Fan


Silnik: ABK
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: Sylwester
Wiek: 28
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 22


Wysłany: 2013-02-13, 13:46   

Tak jest tam coś podobnego, ale ma 4 piny i nie jest silnikiem krokowym ;] na 1000% lecz zwykłym silnikiem z przekładnią i przyciskiem wykrywającym przepustnice. Ten ze zdjęcia może i jest krokowy bo jest na bodajże 6 przewodów. Z wszystkich opisów wynika że w mono-motronicu jest taki jak u mnie, czyli 4 przewodowy a ten jest na pewno od jednopunktu?
_________________
Firma EL-CAR Sylwester Boguszewski
Audi 80 B3 1.8 S + LPG 90r.
Audi 80 B4 1.9TDI 92r.
www.el-car.auto.pl
Projektowanie urządzeń elektronicznych na zamówienie,produkcja,serwis
 
 
 
Warsztat A80
Stary Klubowicz


Silnik: ACE
Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Krzysiek
Dolaczyl: 30 Paz 2010
Posty: 1355
Miasto: Warszawa
paw1131 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Paweł
Pomógł: 16 razy
Wiek: 24
Dołączył: 09 Maj 2011
Posty: 416
Skąd: Wrocław


Wysłany: 2013-02-13, 13:49   

Swinnet napisał/a:
a ten jest na pewno od jednopunktu?


Tak, jest od mono-motronic. Nie patrz na ilość pinów, to tylko zarys miał być. W mono-motronic jest tak jak piszesz na 4 PINY.

Ciekawe, gdzie ten komputer u Ciebie jest?
 
 
 
Swinnet 
Audi 80 Fan


Silnik: ABK
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: Sylwester
Wiek: 28
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 22


Wysłany: 2013-02-13, 13:54   

Mogę zrobić w wolnej chwili, ten ze zdjęcia jest identyczny niemalże ale ten ma numeracje jak się przyjrzeć do 6 a mój ma na 1000% 4 piny tylko, ale ogólny wygląd jest taki sam.
_________________
Firma EL-CAR Sylwester Boguszewski
Audi 80 B3 1.8 S + LPG 90r.
Audi 80 B4 1.9TDI 92r.
www.el-car.auto.pl
Projektowanie urządzeń elektronicznych na zamówienie,produkcja,serwis
 
 
 
paw1131 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Paweł
Pomógł: 16 razy
Wiek: 24
Dołączył: 09 Maj 2011
Posty: 416
Skąd: Wrocław


Wysłany: 2013-02-13, 13:55   

A jak to było z Twoim silnikiem, był przekładany do niego mono-motronic?

[ Dodano: 2013-02-13, 13:59 ]
Tak jak wcześniej napisałem, mono-motronic jest sterowany elektronicznie, bez ECU nie działa, więc istnieje na pewno.
 
 
 
Warsztat A80
Stary Klubowicz


Silnik: ACE
Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Krzysiek
Dolaczyl: 30 Paz 2010
Posty: 1355
Miasto: Warszawa
Swinnet 
Audi 80 Fan


Silnik: ABK
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: Sylwester
Wiek: 28
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 22


Wysłany: 2013-02-13, 13:59   

Tzn silnik był przekładany ale z gaźnikowego... stary się skończył... cały osprzęt jest ten co był.. ja nic nie zmieniałem, tzn został osprzęt ten co był w samochodzie czyli wtryskowy i żadne ślady nie wskazują aby był przerabiany z innego typu niż ten co jest. Chyba, że źle nazywam mój system ale raczej nie..
_________________
Firma EL-CAR Sylwester Boguszewski
Audi 80 B3 1.8 S + LPG 90r.
Audi 80 B4 1.9TDI 92r.
www.el-car.auto.pl
Projektowanie urządzeń elektronicznych na zamówienie,produkcja,serwis
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime



forum audi A8
warsztat warszawa forum audi a6
hamulce, klocki, tarcze
Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: Alufelgi sklep :: Forum Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: Zapraszamy na audi-a4.com.pl :: Tanie OC link4kalkulator.pl :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Chiptuning Poznań :: Hamulce, klocki :: Czyszczenie tapicerki :: Anteny CB radia :: Diagnostyka i mechanika :: Sprzedaż tarcz hamulcowych w sklepie MotoCentrum.pl :: Regeneracja turbiny ::

Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 18